Sunday, May 22, 2011

tak sabar nyaa!

balik dari kerja, mandi mandi, baru nak letak bontot untuk tengok tivi , henpong vibrate macam biasa memang hobi dia. tak perlu kata apa apa, terus tekan read message. yeahhm senyum.. tak perlu kata apa apa. haha

okay, berbalik kepada tajuk ~

love the wat u lie bergema, menandakan message recieve. tekan read untuk terjah message tu.
 'esok pukul 8. aku pick up kau kat rumah. boleh kan? btw, kau kat rumah mana? nnt esk senang nak suruh ibu amek terus'

jari terus menari atas keypad hp.
'kul 8? pheww, awal nya! now aku kat rumah desa. tape, pagi esok aku suruh mak aku hantar pergi rumah lagi satu. nnt ape2 hal roger aku'

rihanna melalak dan tak henti henti melalak. naik muak rasa macam nak campak je henpon tu ke laut.
lepastu  nanti ade orang tu tegur, 'ehem, hoi hoi tak reti nak bersyukur ke?' lepastu ade orang tu tegur lagi 'henpon pun orang yang bagi tahu tak?' lepastu lepastu alaaa, yela yela tak buang. bersyukur latuh kan kan? haha

esok nak keluar, nak pakai baju ape? nak pakai seluar ape? nak pakai shawl ape?
haihh, tak sabar nyaa nak keluar esok :) k bai

No comments:

Post a Comment