Friday, January 06, 2012

sebelum saya pergi

aduhhh tajuk dah macam nak pergi tak kembali kembali je. HAHA

momen akhir bersama alam maya ini. dah tiba masa untuk saya berangkat pulang ke alam kolej dan meninggalkan tanah jajahan kedaung. serdang ya, bukan scotland.  segala keperluan perlu di sediakan. payah nya nak pergi belajar. *hah, merungut, merungut* sebenarnya saya malas.


semoga jam akan lebih pantas berputar. ya, saya berdoa. supaya saya cepat habis diploma.. cepat habis degree. cepat dapat kerja seperti apa yang saya usahakan. cepat dapat beli kereta. pokoknya supaya saya dapat kawen dengan mabs. ya Tuhan, gatalnya. kahkahkah.


dengan penuh harapan, agar kalian terus meyokong saya dari belakang.


akhir kata, saya nabila binti abdul khalid pelajar AA101 part two kolej poly-tech mara bangi . dah kenapa taip panjang panjang macam ni? okay, boleh jalan. berharap semoga saya selamat sampai ke bumi bangi. semoga saya selamat menuntut ilmu. semoga menjadi pelajar yang mampu membaggakan keluarga. semoga jodoh mabs dengan saya panjang panjang. haha tetiba. semoga saya terus tabah mengharungi hari hari yang mendatang. semoga saya dapat kekalkan prestasi saya. semoga saya berjaya kurus. ehem


semoga tak semoga. kejap lagi dah nak balik bangi. saya masih tak packing apa apa lagi. segalanya yang namanya keperluan masih lagi bergelimpangan. nice belle, NICE -.-



jangan nak rindu sangat dekat saya. assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment