Wednesday, February 23, 2011

patut ke? -.,-

aku dah lama dah nak post benda ni, tapi masa tu sangat sangat sangat mencemburui aku. ape lah masa tu, tak abis abis nak cemburu ngan kita kan? korang pernah rasa gak kan? angguk la angguk la. HAHA. arini cek nak habaq mai kat hampa suma *tudiaa, belle dah kuar dah speakin kedah dia! :) act, tengah bengang jugak laa kan. tapi, tapi tapi now dah okay dah. HAHAHA *cakap macam ape je haa.


hari ahad lepas, pagi pagi buta tu jugak laa hp aku nak berbunyi *eleh gaya cakap macam tak biasa pulak hp berbunyi pagi pagi buta macam tu, PADAHAL, okay faham faham sendiri je lah kan. HAHA yela time tu dah pukul 1pagi kan. kira dah pagi lah kan? haa, ade lah seorang hamba Allah ni haa, text aku cakap nak meet. then aku reply 'okay, nak jumpa kat mana kul berape?' je laa, sebab aku pun dah lama tak jumpa dia kan. *padahal masa tu dalam hati dah macam beruk lompat lompat suka gila sebab esok dapat jumpa dia. HAHA tak senonoh lansung :)


esok pagi tu aku bangun, aku tengok hp ade msg dia. then bukak laa kan. dia kata, 'esk pagi i confirmkan eh'
aku pun reply laa, 'okay, tapi jangan lambat sangat tau tau. takot i tak leh kua plak. dah laa time tu coverage macam 'errrr je' sabar je laa kan tunggu dia reply msg aku. tunggu punya tunggu, nak dekat kul 12 baru dia reply, 'u sorry late, i baru bangun'. orang dah laa menunggu msg dia ingatkan dia busy ke ape. last last baru bangun. tape lahh, aku sabar lagi.  aku pun reply, ohh sokayy laa u penat kot, tu yang bangun lambat tu'. ayat aku cool je kan ? padahal, tengah bengang. ayat aku boleh plak bantai punya cool macam tu.  HAHA .


masa  tengah menunggu dia sampai, nak dipendek kan cerita last sekali dia reply, 'u, soorry i tak dapat meet u hari ni. tadi mak call suruh belikan barang. ade emergency catering. sorry tau'. masa tu nak dekat pukul 2 dah. YA ALLAH, menyirapnya aku bila baca msg tu. aku dah siap dah kot time tu. tunggu dia reply msg pny laa 'kejaaaaaaaaaaaaaaaaap'.  dia ingat, pompuan macam aku ni kalau nak kuar, nak siap amek masa 10minit agaknya. hotak dia laa! kebetulan laa pulak hari tu tak kuar pulak mood singa mengamuk aku masa tu terus call dia then sembur dia secara membabi buta. HAHA.


dan nasib baik laa dia tahu aku marah n merajuk ngan dia , then malam tu dia tak msg aku pun.  malam tu jugak aku pun off  hp. yela, menyirap punya pasal enn. mana tak nya, boleh pulak dia nak main main ngan aku last minit hantar msg macam tu. heyyy, lu bikin wa panas derr! -.,-


disebabkan aku off hp, then dia pegi msg aku kat fb. kau tahu dia kata ape? hmm dia kata 'u, jangan marah marah lagi tau. sorry malam tadi i tak msg u. i tahu u tengah pressure, tu yang i tak kacau u. weh weh, menyirap tak, menyirap tak? HAHA tahu pulak kau cari aku nak mintak maaf  eh?  kau tak tahu pulak marah aku macam mana semalam, senang senang nak maafkan kau? grrr! *kan dah kua singa dah. dia tahu aku merajuk,bukan dia nak pujuk. tapi dia suruh aku tengok raja lawak. wehhh, dia suruh aku tengok RAJA LAWAK. aku ulang RAJA LAWAK! dia ingat ape, dengan dia suruh aku tengok raja lawak aku boleh slow down tak marah marah dia laa? cuba lah pujuk ayat tu biar manis manis macam selori gula. baru lah i boleh maafkan. HAHA ni tak, boleh dia suruh aku tengok raja lawak.  omg omg! tak tahu nak cakap macam mana dah .


lastly dia cerita gak hal sebenar kat aku, hmmm sumpah aku rasa sangat sangat bersalah. *malunya! okay dah tak leh marah2 lagi dah. btw, SORRY yaww! :D




okay, cerita dah habis. thanks fr reading. bye bye ^^"


p/s: buat u, sorry alot marah u tak tentu pasal.nasib baik tak bertukar jadi singa. HAHA. lain kali jangan berani2 buat lagi.








LOVE, belle :)

2 comments:

  1. baru nak kasi nasihat panjang lebar, last2 kat bawah tu ada tulis

    "lastly dia cerita gak hal sebenar kat aku, hmmm sumpah aku rasa sangat sangat bersalah"

    ok dah. lepas ni jgn fkr bukan2 eh bie <3 kalau marah sgt, call i. kite pegi lepas marah kat butik HAHA

    ReplyDelete
  2. okay tie, tade hal laa kan. aah ye, mmg butik tu tempat untuk lepas marah pun kan? pening laa kepala alisa nanti. HAHA

    ReplyDelete