Saturday, February 19, 2011

aww, SPAGHETTI! :)

huu alahai, meleleh je air liur aku bila tengok benda alah ni ha :)
                                    
hey hey :)

hari ni aku nak cerita pasal makanan. makanan? sebab apa makanan? sebab , hmmm sebab, sebab aku, LAPAR! LAPAR! haha dah la tak makan lagi ni.  cek nak habaq mai ni haa, tiba tiba teringin pulak nak makan benda nih. eh belle, hang mengidam ka? HAHA :DD bia je laa. suka hati aku laa kan? hmm, last sekali bila ntah last aku masak benda ni. sumpah,aku seronok dapat masak sendiri, then dapat rasa air tangan sendiri. huuu, mak suka nyaahhh~ hahaha.  makan je lah keje kau belle. nak pulak kat dalam spaghetti tu ada daging, sosej,mushroom! wallawehhh, memang meleleh lah kan.. fuh fuhhh, superb!!! makin galak laa lemak lemak kau melompat tergedik gedik sambil meluaskan empayar. HA-HA tak lawak -.,-


sekarang ni pun aku tengah dalam proses belajar memasak. memasak? belle dah belajar masak laa! dah dah, jangan nak buat muka pelik sangat! aku tak nak tengok -.,-  hahah  dan dan je kan  belle?. bukan main lagi kau nak cerita kat orang eh? HAHA bia laa,saje nak belagak kejap *winkwink. buat masa ni yang simple simple tu alhamdulillah lah kan, telah berjaya dilaksanakan. wuwuwwu !! *mak da lulus en? agak agak dah boleh kawen tak?. HAHAHA adoii, dah mula dah segmen berangan dia tu haa. hailaa, faham faham lah ye aku ni kalau berangan sampai esok lusa pun tak habis habis -.,-

maklumlah, dah memang nama belle, (belle yang kat luar sana jangan terasa pulak) sah sah lah aku ni pemalas tahap dewa segala tahap. kau baca tu, haa dahsyat tak dahsyat tak? pengakuan secara  live dan siaran lansung ni ! *eh bukan live ngan siaran lansung sama je ke? eh suka hati kau laa nak tulis ape pun. dah dah kau ni jangan sebok laa * suara nyah. HAHA. kalau dah datang demam rajin aku tu, haa kau jangan cakap, macam macam benda aku nak buat,ade je lah yang aku nak pegang. tangan tu memang tak reti nak duduk diam, kalau boleh memang nak menari je laa. puas aku suruh duduk diam diam. tapi tak reti nak dengar apa yang aku cakap. hishh, degil betul!  nak suruh aku guna bahasa orang bisu agaknya cakap guna tangan. hmm sorry laa derr, gua tak reti kot. okay belle kau dah lari tajuk 500meter ke kiri HAHA mengarut~


aku nak makan benda ni tapi kan kan, aku malaaaaassss nak masak! kau tahu? err, tak tahu sudah. hmm bila lah demam rajin aku tu nak datang melawat en? huhh, sabar belle sabar! tapi  baik gi secret recipe ke, pizza hut ke kan? boleh gak aku makan benda nih. tapi tapi tapi, aku mana ada duit, maklumlah kan aku ni jurutera penghabis beras tanpa gaji je pun. mana ade duit macam korang korang :(  ecehhh bunyi sedih je kan. hahaa dah belle gedik pulak kau nih! tape, suruh je lah mak belikan bahan2 nanti leh masak sendiri. ye tak? nanti boleh lah buat kenduri makan spaghetti JE. air bawak sendiri. HAHA. jemput ramai ramai datang rumah. confirm selambak depan tv sambil makan. whoaaa, alangkah indahnya hari itu! *pandang atas. eh eh ayat novel mana nih? geli aku hahahaha :DD


dah lah tu, aku lapar ni, cakap pulak pasal makan. makin naik nafsu aku nak makan. dah membuak buak dah ni haa. dah dah, jangan nak fikir bukan bukan pulak ye? ingat! hahah :p maaf banyak banyak laa ye, post aku bosan.

TERIMA KASIH ^^ bye bye :)

No comments:

Post a Comment