Sunday, February 20, 2011

saya minah skate? ;)

Assalamualaikum semuaaaa :)

tehehehe.. mesti korang tertanta tanya kan nape title post kali ni skate park? haaa cer cerita cer cerita *der, tak payah nak kak limah sangat la kan -.,-  suatu masa dahulu  * ayat macam nak buat cerpen dah, errr bukan macam tapi MEMANG. HAHA aku teringin jugak laa kan nak main skate board.tengok orang main macam best je. aku nak try gak.*keje nak berangan je aku ni.  hahaha. cececeh,  macam boleh je main skate. hmm padahal memang tak boleh. yela orang pakai tudung macam aku ni tak kan laa nak layan skate pulak kan? alahaiii, alangkah tak sopan nya kalau orang tahu aku ni main skate. terbang sana sini HAHA. tapi aku lupakan je semua impian aku untuk main skate macam budak lelaki tu. sebab nak layan skate mesti kene tunjuk muka ganas. HAHA *betul ke? aku pun tak tahu. haihh, hentam je laa. mana tak nya orang mesti pelik tengok aku pakai tudung macam aku ni tapi layan skate. bawak deck ke hulu ke hilir, muka angkuh je pandang orang orang sekeliling. *tak payah nak muka muka sangat derr, orang tak suka kau nanti. HAHA 


bila cakap pasal skate, tiba tiba aku teringat kat membe sorang ni, nama dia yie.* aku tak tahu nama penuh dia apa. teruk betul aku ni. HAHA  aku kenal dia kat facebook gak. baru baru ni ade borak ngan dia kat IM, dia nih memang banyak cakap. pastu tak habis habis gelak. bosan je aku baca 'HAHAHA' dia tu.. hahaha eh eh, mana ade bosan  yie. u memang besssttt!.
masa sedap sedap borak sekali dia cakap,
'eh belle, yie nak kuar pegi skate park ni. nanti borak lagi, bye, salam'.
bila dia cakap camtu , aku terdiam gak. * konon konon cool laa. hotak dia! 
HAHA padahal masa tu dalam hati kata, ' eh eh yie budak skate?  wallaweh, cool gila! mesti dia main skate gempak en. FUH, jeles kott!'


then malam tu  borak  ngan dia  lagi. borak punya borak sekali dia tanya,
'eh belle petang tadi  yie nak kuar gi skate park tu, belle pun kuar pegi skate park gak ke?
aiyooo, aku dah pelik dah. kejadah ape pulak aku pegi skate park yie oii. aku main skate pun tak pernah. last last tergerak gak hati nak tanya dia kenapa dia tanya aku macam tu. korang nak tahu dia kata  apa? HAHAHA.
 hmm dia kata' tadi masa yie sedap sedap tengah main skate sekali yie ternampak ade sorang budak pompuan pakai tudung main skate board, muka sebijik macam belle. ( nasib baik laa dia tulis kat IM je. kalau dia cerita face to face dengan aku macam mana lah agaknya reaksi aku masa tu. mesti BURUK yang amat HAHA) huhh, sumpah yie terkejut. banyak kali gak laa sapu muka. mana laa tahu  yie mengigau ke kan.( sampai macam tu? , tah tah tipu.) HAHA and banyak kali gak laa yie pandang budak pompuan tu sampai kawan yie tegur, 'ehh yie kau apehal asyik tegok budak pompuan tu je? nak kenal tegur je laa. malu malu pulakkk.'
HAHA sumpah, aku dah gelak sorang sorang dah bila dia tulis macam tu.


yela, mana tak nya, aku memang teringin gila kot nak main skate board, alih alih ada orang nampak kelibat aku tengah main skate board gak.. HAHA yang tak boleh blahh sangat si yie ni dah laa stay kat KUANTAN, aku pulak stay kat SERDANG, boleh pulak dia nampak aku main skate..tak ke pelik bebeno nyee!  memang kontra habis laa kan! HAHA rupa-rupanya dia tak tahu pun aku stay kat mana. HAHA
kau nih yie, teruk betul. apa yang kau ingat pun aku tak tahu. but sokayyy lah kan.
btw, thanks yie. sebab u pegi skate park petang tu u nampak i. HAHAHA *macam je pun.
i happy gila kot bila u cakap camtu. subhanallah,terharu gila!* nahh, gula gula seposen dua. HAHA
padahal benda bukan nya betul pun. kau nih belle, jangan nak sakai sangat laa -.,-




kalau aku layan skate skrg mesti ke hulu ke hilir bawak deck, huu, style doo!

seee! sangat sangat smart en? main skate bleh terbang2. tu yang  syokk! haha

okay cerita dah habis. apelagi dah penat baca post aku ni, mesti la lapar kan? haa jom makan!  korang boleh sign out sekarang. HAHA 



thanks sudi baca , bye bye ^^

lots of love, BELLE :D



2 comments:

  1. besssttt maen skate. dah pernah jatuh bagai maen skate. bila dah kahwin, terus kubur kan hasrat tu. =."

    apepun, skate the best! ((;

    ReplyDelete
  2. really? awww ni yg jeles ni. tp till now sy tak dpt main lagi. sbb en.bf tak bg :)

    ReplyDelete