Thursday, December 29, 2011

tajuk, please!

hello bloggers..
#entri kali ni mengantuk. akan buat awak yang baca menguap sampai meleleh segala air mata dan air hidung. jangan menyesal.


saya rindu blog. sebab dah lama saya tak update dan saya biarkan blog saya usang berhabuk bersawang. *lap hingus. saya rindu kawan kawan. sebab dah lama saya tak jumpa mereka. tapi saya tak rindu dekat 'mabs' sebab dia pergi singapore tak ajak saya. *lap air mata* konon menangis kene tinggal. puii.


cuti sem saya dah nak habis. maka saya sedang menghabiskan sisa sisa baki baki cuti yang hanya tinggal beberapa hari je. alahai -.- bosan lah kalau update blog pastu ayat macam ni. saya yang menaip rasa macam arghhh, ape yang aku taip nih? ape lagi orang yang membaca. 


untuk entri yang sebelum lama dan before ni *entah ape kene lah ayat tunggang langgang macam ni.
maaf sekiranya saya telah menggunakan bahasa ayat serta perkataan yang kurang dan sangat tak sopan untuk awak awak yang droppin' by dekat blog saya untuk baca entri saya yang entah pape ni. 


MAAFKAN SAYA..
segala kekurangan dan yang kurang tu semua daripada saya.


assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment