Thursday, November 17, 2011

dia nak cakap...

HELLO, muka teruja! *cerita semalam


lama gila tak update blog. dekat 5 bulan terbiar. ahhh biakan. assignment,presentation,quiz,test,proposal mmg byk lagi2 nak abis sem ari tu.  aku bz. aku bz. aku bz. aku bz dengan sume tu. haihhh, cukuppp dengan bz kau tu belle! tapi, sekarang dah free. sebab free? sebab dah abes final exam. lagi? sebab dah cuti . lagi? sebab tak tahu nak buat ape. lagi? sebab tak baik buang masa. lagi? okay, bole pergi mampos dengan kau punya lagi tu. HAHAHA. maka sesungguhnya masa memang terlebih dari cukup. kalau ade perkataan busy jugak,aku pun tak tahu nak kata ape dah. *gelak jahat


huarggghhh, sakit gigi woi! sakit gigi woi! dengar tak woi? 
okay, tu je yang aku nak cakap untuk entri busuk kali ni.. HAHAHA



p/s: abaikan entri lima bulan lepas. aku rasa ayat macam lahanat plus teruk teruk punya. huhhh, kemainn kau. cerita nak budak sekolah je. yela sekarang dah naik pangkat sikit. jadi budak kolej da. hahaha dia macam up sikit. sikit je la. tak banyak mana.


sakit gigi, bye ;(

No comments:

Post a Comment