Sunday, March 11, 2012

pelajar itu kerja saya

assalamualaikum dan hello bloggers..

zaman sekarang orang lagi banyak cari duit dari cari ilmu. eh betul ke? tak percaya? ehh macam tiba je ni. haha

sejak masuk sem dua ni saya selalu tidur lambat, maka bangun pun lambat lah kan. kelam kabut nak siap pergi class sampai cuci muka pun dengan ubat gigi. ya, memang ini makan dia kalau set alarm, bila dah berbunyi pastu off.

naik sem dua assingment makin hari makin menimbun. kesian saya. asal weekend je kene mengadap assignment. asal mengadap assingment mesti weekend. sekiranya tidak mengadap assingment maka reputasi carrymarks saya akan tercalar. ya Allah, jauhkan saya dari perkara sebegitu.

yaaa, im HOME :) saya cuti seminggu. tapi macam tak cuti. assingment nasib ade satu je. kalau dua tiga empat lima? hmm tolong jawab.

p/s: lecturer, tolong lah ajar sampai saya faham. jangan lah terangkan apa yang di ajar macam najis ayam. saya bayar yuran mahal mahal tak kan ini yang saya dapat? suruh saya selak buku pergi muka surat itu ini lepastu suruh saya baca sendiri lepastu bila saya salah buat, pastu marah saya. kesian saya. saya ni dah lah bebal. HAHA. kalau saya tak faham sepatah haram macam mana saya nak kekalkan pointer saya? kalau pointer saya jatuh nanti mentor saya bagi pelempang sakti cemana?




No comments:

Post a Comment