Monday, March 12, 2012

ini memalukan

assalamualaikum n hello bloggers.

#tadi saya pergi pasar malam.

lepas mandi, adik saya ajak pergi pasar malam. then ajak mak, terus siap siap. mak suruh saya drive. haha maklumlah, saya kan dah ade lesen. booo! semua dah siap, terus gerak pergi pasar malam.

dah sampai pasar malam, kat parking dah tak banyak kereta. sebab masa tu dah nak dekat pukul 10. alhamdulillah, lengang. tak de lah susah susah nak pergi cari parking jauh jauh. kannn? then terus pergi cari apa yang nak di beli. pusing pusing, banyak jugak kedai yang dah kemas kemas. ehem, saya beli macam macam. meriahh u olls! hahaha

dah habis beli itu ini, terus balik. otw nak pergi dekat kereta, sebok gelak ketawa tak tentu hala, terus masuk kereta. saya masuk kereta, start engine terus jalan. bila dah jalan tetiba adik saya jerit "nabila!!!!"

nak tahu sebab apa? pintu saya tak tutup. boooo! sila ketawakan saya. pintu tu terbukak makin besar serupa kapal terbang nak keluarkan sayap. HAHA. nasib baik masa tu tak ada kereta. orang lain nampak ke tak, saya pun tak tahu. tapi malu tetap menebal.

tengah drive saya terus tutup pintu cepat cepat. semua yang  ada dalam kereta masa tu, ketawakan, marah kat saya. dalam kereta, dah nak sampai rumah, saya sebok bodek mak, please jangan cerita kat ayah . nanti ayah ketawakan saya, pastu tak bagi saya drive lagi. haaa, saya tak nakkkk!

saya malu -.-

No comments:

Post a Comment