Tuesday, March 22, 2011

driving school

assalamualaikum... *kenyit mata


20th march baru nih, aku pergi driving school. wahaha KECOH je. for the first time hanya pergi untuk KPP je. sampai sampai je terus pergi register then kakak sue yang comel lagi cantik, plus ayu kuasa empat *tetibe over terangkan segala rempah ratus ribu ape sume. dah buat payment ape sume then dapat buku ngan pen. buku tanak tebal la pulak. HAHA tu pun nak bagi tahu ke? -,.- nasib baik satu je. kalau dua tiga empat? camne? haa, memang aku rasa macam,macam, macam nak cakap kat kakak tu 'tak pe lah kak. tak jadi laa nak amek lesen. akak, bagi lah balik RM200 yang saya dah bayar tadi tu. tiba tiba berubah hati pulak' muahahaha GENTLE je.


after that kene pergi cheras. pakcik or abang aku pun tak tahu. okay laa, sopan sikit, uncle saiful *cewahhh, nak glamer jeww! yang hantar pergi cheras pagi tu. sampai cheras tu baru pukul 8.30 pagi. then kene register lagi sekali untuk cap jari ape bagai then baru dapat card merah. dah settle ape semua sekali uncle saiful bagi tahu yang KPP start pukul 10 habis pukul 4. memang rajin laa aku nak tunggu kan? dah la kat situ punya lah ramai orang. tapi satu rakyat jelata pun aku tak kenal. HAHA tetiba




menunggu dan terus menunggu macam tugu batu simen sume cukup sambil dengar lagu sampai lah jam tepat pukul 10. jam dah kul 10 tapi KPP tak start start lagi. dalam hati dah sumpah seranah * hoi hoi, cepat lah sikit aku dah ngatuk tahap dewa petala kesepuluh dah ni. menguap tah berapa kali dah. mak setan bapak setan sume dah suruh aku tido. HAHA. mamat yang duduk sebelah aku dah dok jeling jeling sebab aku asyik menguap tak habis habis. * eleh matt, lu cakap je lahh lu pun sama ngantuk jugak macam wa. lu jeling jeling wa, lu dapat ape matt?



jam dah pukul 10.30 baru start. encik mohd fatah , penceramah untuk KPP pagi tu. dia lah yang cerita daripada A sampai Z pasal lesen. suara dia macam giant. dia memang best, bagi ceramah pun tak bosan sebab dia banyak buat lawak. plus dia buat macam macam bunyi sampai ade satu part tu sume orang terkejut. hebat ah encik fatah tu. yang tu aku suka. daripada aku mengantuk tahap gaban terus tak ngantuk dah. dia jampi aku letteeww! HAHA dah la dia reti cakap macam macam bahasa. aku pulak yang jeles.


dah habis bagi dengar ceramah KPP pom pam pom pam, kul 4.30 baru balik. nak post tu je harini. entry aku memang bosan. maaf ler. HAHA






k bai, nbl khalid :)

No comments:

Post a Comment